5 Ocak 2014 Pazar

Arada kaldım hep arada :)


Bu blog işine sarmaya başladım tekrar. Tabi içerik üretmek gerekli. Bunu yapabilmek için de ya çok sosyal olacaksınız ya da çok fazla araştıracaksınız.

İnsan kendini tekrar ve inkar etmemeli bu konuda. 

Birşeyler araştırırken ne bulduğuma ben bile inanamadım. Çocukluğumun silinmeyen anılarından bir tanesi. Arada kaldımmm hep arada kaldımmm. Annemle söylediğimiz garip susam sokağı şarkısı. Annem de duysa hatırlar eminim.


arada kaldım, tam arada
sıkıştım kaldım burada aradaarada kaldım, anlarsınızçok haksız bir durum bu arada kalmaksolumda bir canavar dururve biri de sağımdasabahın köründen beri bu saate kadararada kaldım bir sırık gibibaşıma gelen en acıklı durumdur buarada kaldım tam aradabiri beni önce bu yöne iterdiğeri öbür yönesıkıştırıp dururlar ben düzelene kadararada kaldım anlarsınızbaşıma gelen en acıklı durumdur buarada kaldım arada kaldım



Hiç yorum yok: