16 Ocak 2014 Perşembe

National Geographic Mega Fabrikalar: Fritolay(Türkçe Dublaj)



4 Temmuz için hazırlık yapan Frito Lay'in dev fabrikası, cips üretmek için günlük 450 ton ham patates işliyor.

Cibicibicis marka cipsler nasıl üretiliyormuş hep beraber bakalım.

Ben bu tür videoları çok seviyorum. Zorlunun mega fabrika vesteli hariç hepsi çok güzel ve öğretici şeyler. Aksi gibi proseslere çok fazla bir ilgi beslediğim için üretilen cipsten çok kullandıkları ekipmanlar, elevatör, bant, taşıyıcı sistemleri, proses ekipmanları nasıl çalışıyor. Adamlar ne kullanmış, ben ne kadarını nerede uygulayabilirim merak ediyorum. Youtube un karşısına gözlerimi dikip ekranın içine girercesine bu tip videoları izlemişliğim çoktur. Benim gibilerin başına ne gelirse meraktan zaten.

Buyrun burdan yakın...

Hiç yorum yok: