7 Ocak 2014 Salı

Wine and Dine - Sırf bu yüzden gezmek istiyorum.


Yurtdışına gitme isteğimin 90% ı bunlar yüzünden. 

Küçüklüğümden beri hep enişteme özenmişimdir nedense. Mükemmel bir hayatı yok belki ama benim büyüyünce olmak istediğim yerdeydi.

Belki de tek sebebi dolabında sahip olduğu yüzlerce içki şişesiydi. Gittiği ülkelerden çok gelen hediye şişeleri ve gittiği yerlerde aldığı şişeleri anlatırdı eskiden. Ben de hayran hayran dinlerdim hep.

Ben de aynı rüyadayım şimdi. Bir koleksiyonum olsun istiyorum. İçinde kimsenin görmediği garip içkiler olsun. Kurtlusu, akreplisi, prinçlisi...

Elimde şimdilik bunlar var ama onları da içmeye başladım küçük bekar evimde. Durum iyiye gitmiyor anlayacağınız :) stoklarım tükeniyor. Bir daha gitme ihtimalim var mı bilmem ama eğer gidersem içtiğim şarapların aynısından 2 şer tane alıcam bu sefer... hem tadını merak edip hem de saklamak zor iş vesselam.

Hiç yorum yok: