6 Ocak 2014 Pazartesi

Beklenmedik haberler beklemek


Yalnızlık bir süre sonra kronikleşince insanın ruh hali de ani değişiklikler yaşıyor. Bunların en başında benim için insanlara ulaşmak ya da onlardan uzaklaşmak arasındaki gelgitler geliyor.

Çoğu zaman o kadar durgun oluyorum ki etrafımda kimseyi istemiyorum. Aklıma yaşadığım bin türlü hikaye geliyor ve kendimi etrafa boş boş bakarken buluyorum. Telefonumu kimseye açmıyorum bile. Artık gittikçe nadirleşen diğer durum ise arkadaşlarımı, ailemi ve uzakta kalanları aramak... İnsan istiyor bazen birisi ile konuşmayı.

İşte bu gelgitler arasında kaybolurken daha dün yeni bir siteyle karşılaştım.

Adı : POSTCROSSING

Site hiç tanımadığınız birine kartpostal göndermek ve yine hiç tanımadığınız başka birinden kartpostal almak üzerine kurulmuş. Tamamen ücretsiz. Adres bilgilerini tam ve eksiksiz olarak yazıyorsunuz. Daha sonra kartpostal göndermek istediğinizde sistem size rastgele bir adres veriyor.

Benim ilk kartpostal göndereceğim kişi;


İçimde garip bir heyecan oluştu. Eskiden duyardık mektup arkadaşı filan diye. Şimdiki zaman için çok ilkel bir yöntem gibi görünse de bence çok samimi ve sıcak bir iletişim şekli.

En kısa zamanda kartpostalımı gönderip karşı taraftan ne tepki alacağımı merak ediyorum.

Janetı tanımam nasıl birisi olduğunu bilmem ama ben buralardan ona haber göndereceğim. Kim bilir günün birinde belki ben de birilerinden haber alırım...

Yıllar sonra güzel bir hatıra olarak saklanacak bir sürü kartpostalım olur belki de!








Hiç yorum yok: