10 Mart 2013 Pazar

Jazz Radio



İşte Cazın her halini bulabileceğiniz çok güzel bir site. Bu siteye uzun zaman önce rastladım ve unutmadığım adreslerden biri oldu. Arada bir de olsa uğrar bir hal hatırını sorarım o da bana güzel bir Ella Fitzgerald parçası ile selam verir. Evet belki de en son öğrenen benim ama bu siteyi seviyorum. JazzRadio.com gerçekten iyi bir site. Caz severler için kaçırılmaz fırsat.



Sitenin ana sayfasından istediğiniz türde müzik bölümünü seçip dinlemeye koyuluyorsunuz hepsi bu kadar. Yanına da güzel bir kitap ya da Türk kahvemiz ile birlikte sigaranızı tellendirdik mi tamamdır bu iş. Günün stresinden ve kalabalığından 1-2 saat de olsa uzaklaşmak işten bile değil. 

Yalnız işyerinde dinlemek istediğinizde çalışma alanınızda başkaları da varsa önceden "caz sever misin? açıyorum bak haa" deyip gönül rızalarını almak lazım yoksa "bu ne kardeşim uykumuz geldi" gibi zırvalarla karşılaşabilirsiniz benden söylemesi.

Her ne kadar telefonumda radyo dinlemek deniz kenarı dışında çok fazla aklıma gelmese de bu sitenin mobil uygulaması da mevcut. Bunu da belirtmeden geçmek olmaz zannımca.

Hiç yorum yok: